okane

新人黃蛋+磁石蛋 (。´∀`)ノ
是個創造力只有-5的渣渣 _(:з」∠)_

The One That Got Away (Acoustic) - Katy Perry

Summer after school when we first met/和你是在高中畢業夏天認識

We'd make out in your mustang to Radiohead/坐在你野馬上聽著電台司令打啵

And on my 18th birthday we got matching tattoos/18歲生日那天兩個刺了情侶刺青

Used to steal your parents liquor and climbto the roof/我們還會偷你爸媽的酒再爬到屋頂

Talk about our future like we had a clue/聊著未來好似看得見一樣的說著

Never planned that one day I'd be losingyou/然而我始料未及有天會失去你

In another life, I would be your girl /來生讓我們在一起

We'd keep all our promises/緊緊守住承諾

Be 'us' against the world/就算要和世界為敵

In another life, I would make you stay/來生我會留住你

So I don't have to say /那樣我就不用告訴別人

You were the one that got away/離開我的人是你

The one that got away/離開我的人是你

I was June and you were my Johnny Cash/我是瓊恩你是強尼凱許(美國音樂史鄉村上最具影響力的音樂家之一。太太是June Carter)

Never one without the other, we made apact/兩人約定一輩子不分離

Sometimes when I miss you, I put thoserecords on/想起你時我會放那張唱碟Someone said you had your tattooremoved/有人說你把刺青除掉了

Saw you downtown, singing the blues/在鬧區某個地方唱著藍調

It's time to face the music, I'm no longeryour Muse/我是該面對現實我不再是你的繆斯

In another life, I would be your girl /來生讓我們在一起

We'd keep all our promises/緊緊守住承諾

Be 'us' against the world/就算要和世界為敵

In another life,  would make you stay/來生我會留住你

So I don't have to say /那樣我就不用告訴別人

You were the one that got away/離開我的人是你

The one that got away/離開我的人是你

The one The one The one/是你

The one that got away/離開我的人是你

All this money can't buy me a time machine/錢買不回逝去的時光

Can't replace you with a million rings/百萬個戒指也不能換回你

I should have told you what you meant to me/你對我有多重要我該告訴你

Cause now I pay the price/而今我只能後悔莫及

In another life, I would be your girl /來生讓我們在一起

We'd keep all our promises/緊緊守住承諾

Be 'us' against the world/就算要和世界為敵

In another life, I would make you stay/來生我會留住你

So I don't have to say /那樣我就不用告訴別人

You were the one that got away/離開我的人是你

The one that got away/離開我的人是你

The oneThe one The One)/是你

In another life, I would make you stay/來生我會留住你

So I don't have to say /那樣我就不用告訴別人

You were the one that got away/離開我的人是你

The one that got away/離開我的人是你


评论(3)
热度(2)

© okane | Powered by LOFTER